Views

boyfriend by korean boy group .. 
 ^_^





the lyric  ..

Would you be my Girl Friend?
nan neoui Boy Friend
nan neoui Boy Friend
neon naui Girl Friend
neon naui Girl Friend
geu eotteon mueotbodado
nunbusin neoreul gatgodo
maeil nan bappa bappa
ni mameun apa apa
nae sarang byeonhaji anha
neo malgo boiji anha
ireon nae mameul wae jakku mollajuneunde
gakkeumeun neomu pigonhae
neol dwiro hal ttaedo
neon nae yeope isseo jugo
eotgallime datumedo
hangsang naui soneul kkwak jabajul
You Baby You You
nega isseo maeil nan useul su isseo
ojik nan neoui Boy Friend e e e
neomanui Boy Friend e e e
naega neol jikyeojulge neol hangsang
akkyeojulge ojik neol wihan naega dwae julge
neon naui Girl Friend e e e
namanui Girl Friend e e e
naman barabwajullae neol wihan byeori doelge
neo hanamaneul wihan nan neoui
Boy Friend
nan mujogeon neoui pyeon
ni nunen naega champion
museun iri itdeorado naega jikyeo
hwaksilhi neoui oenpyeon
I got your back
geokjeong ma nae pume gidae
useobwa
Blow me kiss oh so sweet
I like that
gakkeumeun neomu pigonhae
neol dwiro hal ttaedo
neon nae yeope isseo jugo
eotgallime datumedo
hangsang naui soneul kkwak jabajul
You Baby You You
nega isseo maeil nan useul su isseo
ojik nan neoui Boy Friend e e e
neomanui Boy Friend e e e
naega neol jikyeojulge neol hangsang
akkyeojulge ojik neol wihan naega dwae julge
neon naui Girl Friend e e e
namanui Girl Friend e e e
naman barabwajullae neol wihan byeori doelge
neo hanamaneul wihan nan neoui
Boy Friend
neol wihan naui maeumeun byeonhaji anha
i sesang banjjogi nado neol nochineun anha
geokjeonghajima neol ullijin anha
You’re my girl
My my world
neon naman mideumyeon dwae
ojik nan neoui Boy Friend e e e
neomanui Boy Friend e e e
naega neol jikyeojulge neol hangsang
akkyeojulge ojik neol wihan naega dwae julge
neon naui Girl Friend e e e
namanui Girl Friend e e e
naman barabwajullae neol wihan byeori doelge
neo hanamaneul wihan nan neoui
Boy Friend

 

by..


cool n chill wif udax kcieQ k..
^_^


mekaceh yup sudi bace..=)

memilih untuk diam menyepi memendam rasa.. moga kau bahagia.. ^_^

Views


 
oke..  ary neyh na luah kan perasaan n na stop an at cneyh jerk perasaan uh..  da lame pendam..  xsnggup na simpan ag da..  cosz jelesz..  so..  dari sakit aty nan owg 2..  bek buang an jerk persaan uh..  hehe..  sok sek..  sok sek..  huuhhh..  >_<  cam neyh cite ny..  ain cte dari mule larh eayh..  oke..

fesz2 masuk cneyh an..  ade perjumpaan nan senior2 akaun..  y berucap ny ketue akaun..  memunk sonok talk ary uh..  xpnah2 ain bertahan lame lam talk..  kali tuh till abesz talk uh ain still at ctuh..  haa..  na tau nape..??..  sbb..  ain suke nengok ketue akaun uh..  patowt larh pown an..  hehe..

then..  bbrape ary pasz uh masuk kuliah..  ain ternampak cam snior uh..  cam bese larh..  mengusha..  huhu..  ain ingat an tuh dy..  upe2 ny..  planduk due serupe dy..  huhu..  dax batch ain..  same kuliah but laen bmb n tuto..  walaupown sala owg..  but..  xtau nape aty neyh gmar nar pandang dax uh..  hehe..  ain pown kaji larh sal dax uh..  xder sowg pown tau y ain suke usha dy..  malu kowt lau owg tau..  da larh dax kuliah sndry..  malu2..  huhu..

hasil kajian..
-> name.. (seryesz sdap name dy..i like it!!) ^_^
-> bmb bape..
-> cam ner owg ny.. (xbecakap nan pompan..nampak suci jerk..) =)

haa..  dsbb an ain pat hasil kajian y dy neyh xlayan pompan larh ain pown putusz arapan na admre dy..  but..  mate still mengusha..  hehe..  smpai ain pat gosip y dy neyh rpat nan sowg dax neyh..  dax uh..  memb ain..  na kate rapat uh..  xlarh..  na kate xrapt uh..  xgark larh..  haha..  cam ner uh..  snang cter..  memb cam tuh2 jerk..  knal pown sbb tau numb dy jerk pown 4 tau sal pergrakan usim neyh mule2 dafta..  =)  so..  ain pown cam xkesah sgt larh..  sbb taim uh ain ngah cple nan someone..  jadi ny..  xder larh cam kuciwa sgt..  hehe..

wokeyh..  nek sem 2..  ntah cam ner tbe2 leyh rapat nan dy..  mule2 komen..  pasz uh chatting..  then mcg n kekdang call..  urm..  kbtuln aty neyh baru dkecewe an..  so..  perasaan admre y lame uh dtang blik..  huuhhh..  btape riang ny aty..  dri sem 1 dox mengusha..  sem 2 baru pat tgur dy..  haha..

chat chit chut chet chot kami..  ain masuk an y fesz n lasz jerk eayh..  haha..  ^_^



urm..  k..  smbung..  tapi..  kitowg rapat x lame..  ade larh lam smggu jerk..  urm..  taim uh emosi ain mule larh xterkawal..  cam ase keilangan jerk..  tapi na wat cam ner an..  hnye mampu pendam an prasaan..  pk ain neyh pompan jerk..  lau x..  da lame luah an..  huuhhh..

sejak ain minx putusz memb..  kitowg cam da jrang gle kontek..  b4 uh..  ary2 kontek..  hurm..  neyh emosi ny pasal larh neyh..  jelesz ny pasal!  haha..  tapi xpe..  asal an kami bertgur..  drpade xtgur langsung..  susah lau minat owg y rmai admre neyh..  an..??..  leyh nangisz larh dy wat ain neyh..  sbb jelesz jerk..  haha..  cengeng!  >_<

wat eve pown..  at sini ain na padam an prasaan admre at dy uh..  sbb..  ade owg minat dy..  nan dax uh rapat sgt nan dy..  ain xmau larh dsbb an jelesz..  ain nan dy bermusuhan..  o..  ade pape prasaan kurang snang.. oke..

my last status link with him in fb..



to -> dax pompan uh..
ain tau ape y awax wat skunk..  tny sal ain at owg..  lau nampk ain cam ade prasaan kurang snang..  ain xna bende tuh blaku hny dsbb an kte minat owg y same..  so..  pasz neyh jgn isau o rase krang snang..  ain nan dy jusz kawan jerk..  kawan bese..  wat cam xder pape blaku antre kite k..  =)

stop it now!
 >_<
ketika kamu mencintai seseorang..
beranikan  dirimu untuk mengungkapnya..
jika tidak..
beranikan juga dirimu melihat dia mencintai orang lain..

sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu..
tetapi..
lebih menyakitkan adalah..
mencintai seseorang dan..
kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya..

memilih untuk diam menyepi memendam rasa..
moga kau bahagia...

-> ..!!.. NurANaSha92 ..!!.. <-

mekaceh yup sudi bace..=)

aku akan cucuk2 kau board..!!.. ^_^

Views




haa..  neyh na cter pngalaman memanah..  walaupun baru dua kali turun padang 4 blaja memanah..  but..  aku ny aty suda di panah oleh panahan memanah neyh..  huhu.. ayat..~~..  ^_^


aku mule berminat nak mencube neyh taim satu ptang neyh..  'rumit' aku blik..  dy tny na blaja memanah x..  lau na..  turun padang taim tuh gark..  mule2..  aku cam malasz larh an..  pasz uh..  aku g ajak2 ayam memb2 aku y laen..  dowg sume xmau g..  walaupun responsz dowg cam na g..  gram jerk aku nengok responsz dowg uh..  hehe..


sox ny..  aku g jog nan memb aku..  Qilot nan jihot..  haa..  pelik an name memb2 aku..  aku larh y merosak an name dowg uh..  but..  nice bunyi ny..  hehe..  soe kawan2..  =)

ptg uh..  kami g pavi USIM..  fesz2..  kami g at tempat senam2 uh..  menarik..  da lame na g..  baru kali uh pat maen..  tuh pown sbb xder dax laki ag..  pasz beronok2 uh..  jihot ajak jog..  aku nan Qilot malasz..  mane mampu kowt..  haha..  laen larh jihot uh..  dax palapes larh kate an..  pasz jihot grak g jog..  aku nan Qilot pown g larh nengok2 tempat dax2 usim blateh memanah..  agak malu pade mule ny..  mane x ny..  tbe2 kami dox nengok dowg..  dowg pndang pelik..  kami pown grak larh na g tempat laen..

baru panjat bukit y cetoit uh..  tbe2 dowg panggl2..  dowg tnye na maen skali kep..  kami pown..  cpat2 larh geleng..  xpnah2 maen..  tbe2 na maen plak an..  tpi..  lam aty..  melompat na maen..  huhu..  tuh name ny..  malu tapi mahu tuh..  an..??..  nampak x y kami neyh pemalu..??..  bahahhahaha..  >_<  kami dox larh at atasz bukit uh..  da telepasz ckap na nengok jerk..  tepakse larh terusz an nengok ny..  hehe..  tbe2..  ade akQ uh cam get ready bende2 neyh..

 



kami diam jerk larh..  tup2..  dy panggl..  amekaw!  an da kene panggl maen..  lau ajak2 ayam xper larh an..  neyh cam memakse..  cian ny pasal..  aku pown tawar an diri na maen..  Qilot malu2 plak an..  haha..  oke..  b4 aku sambung cter..  aku na kowg study lue name2 y ade at bow neyh..  ^_^



oke..  da study an..??..  haa..  mule2..  akQ uh aja care na tarik bowstring nan betul..  ada gaya beb..  haha..  lawak aku nengok memek muke dowg taim tarik..  seryesz comel!  huhu..  aku cakap owg..  aku tarik pown same gark roman eayh..  hehe..  xcaye..??..  nengok neyh..  aku sendry pown glak tgk gaye aku neyh..  huhu..

 

haa..  nampak x..??..  lawak an..??..  haha..  oke..  mule2 aku tarik..  perh..  aku y tertarik..  berat kowt..  aku da putus ase da..  aku neyh da larh kecik..  na tarik mende berat..  memang tertarik larh an..  huhu..  taim Qilot tesz..  perh..  jelesz..  dy pat tarik ikut gaye y btol..  aku nengok jerk dy..  xcye nengok neyh..  ade gaye an..??..  urrmmm..~~..



then..  tbe2..  akQ uh trang an..  ade bnyak size..  paling low 20..  aku pown da berbunge2 na maen da..  20 jerk..  mesti leyh ny larh..  cpat2 aku tanye mane bow uh..  akQ uh kate lam store..  aku pown tawar an diri untuk amek bow uh..  mangat jerk an..  haa..  lupe na ckap..  bow mule2 aku try uh..  size 38..  mane larh aku xtertarik an..  haha..

kitowg pown g larh store amek bow uh..  lantak larh da kol 6.30 kep x taim uh..  na maen gark..  haha..  cam lawak..  mule2 malu..  pasz uh..  mangat laen cam jerk..  hheee..~~..

da amek uh..  kami pown blateh larh tarik..  perh..  memunk ringan..  masyuk..!!..  suke aku!  hehe..  da pasz tarik..  akQ uh kc maen plak..  haa..  tuh y dnanti2 an..  memunk sonok..  fesz2 jerk da pat 9!  kuning 2 der!!  haha..  bangge aku jadi NURUL AIN NAJIHAH BINTI SHAARI..  kowg bngge x jadi kawan aku..??..  hehe..  nyanyah ain!  >_<

dsebb an terlampau sonok an..  kami xsedar da lewat malam..  jihot da manyak kali da ajak blik..  tapi..  kami cakap..  sikit ag..  padahal..  manyak ag uh..  hehe..  cian at jihot an..??.. lam kol 7 lebeyh gark larh kami blik..  tuh pown sbb senior cam da na blik..  lau x..  memunk na stay maen ag sampai puas..  huhu..

seryesz sonok..  teruk gle reaksi kitowg taim maen uh..  sampai ade senior y ckap..  mule2 malu..  da maen..  glak cam.......  hehe..  bese larh uh..  na ilang an tensen..  taim uh..  sox uh na tesz akaun..  wat eve larh dowg na ckap ap..  janji enjoy an..??..  huhu..

balik uh kitowg cter at memb2 pngalaman maen bow ptg uh..  dowg ckap na join gark..  kitowg suke larh an..  ag ramai ag besz..  an..??..  hehe.. sox ny uh..  kitowg g ag..  y cakap na join ny ramai..  tapi y g ny sikit jerk..  haha..  xper..  da agak da..  huhu..

ptg uh ade ustaz adil..  dy aja ag care2 na maen..  lami pown angguk jerk larh..  xan na ckap da tau da..  cam blagak larh plak an..  huhu..  tapi..  bagusz gark ustaz aja blik..  sbb ary uh ade sowg ag ahli baru..  balQuik name ny..  hehe..  pasz ustaz aja uh..  kitowg pown maen larh..  kali neyh..  glir2..  1 bow 3 owg..  haha..  berebut2..  paam2 jerk larh an pangai kitowg..  haha..  xpuas gler na maen ary uh..  da larh kene kongsi..  then..  cam tekejar2 plak uh..  ye larh an..  malam uh ade meeting..  so..  kene rushing..  huhu..

papehal pown..  memanah sgt seronok..!!..  aku na ajak kowg neyh..  jowm larh maen bow..  seryesz besz..!!..  huhu..  oke..  tuh aje pngalaman aku spanjang 2 kali turun padang neyh..  doa an aku supaye pat trusz memanah n ade mase untuk turun padang 4 blatih..  neyh adiah untuk kowg..  hehe..










besz x adiah2 uh..??..  huhu..  oke..  maceh..  ^_^


pengalaman aku..


memanah larh kamu sebelum kamu dipanah oleh aku..!!..  huhu..  ^_^

mekaceh yup sudi bace..=)

->..!!.. pelajaran hari ini.. ^_^" ..!!..<-

Views


oke..
ary neyh kite akan bace kate2 hikmah ye kanak2..
hhheeeee..~~..
^_^
 
->       jika kamu menadah air biarlah berpada..
jangan terlalu mengharap pada takungannya..
dan janganlah menganggap ia begitu teguh..
cukuplah sekadar keperluanmu..
apabila sekali ia retak..
tentu sukar untuk kamu menampalnya semula..
akhirnya ia dibuang..
sedangkan jika kamu cuba membaikinya..
mungkin ia masih boleh digunakan lagi..       <-

->       begitu juga bila kamu memiliki seseorang..
janganlah kamu terlalu mengaguminya..
dan janganlah kamu menganggapnya terlalu istimewa..
anggaplah ia manusia biasa..
apabila dia sekali melakukan kesilapan..
bukan mudah untuk kamu menerimanya..
akhirnya kamu kecewa meninggalkannya..
sedangkan..
jika kamu memaafkannya.. 
boleh jadi hubungan kamu akan berterusan hingga ke akhirnya..       <-
>_<

ditaip oleh..
-> ..NurANaSha92..<-

mekaceh yup sudi bace..=)

Views

Allah memberikan kita 2 kaki untuk berjalan..
2 tangan untuk memegang..
2 telinga untuk mendengar..
& 2 mata untuk melihat.. 
Tetapi mengapa Allah hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita..??.
.Krna Allah telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..
Itulah Cinta..

Ketika kamu mencintai seseorang.. 
beranikan dirimu untuk mengungkapkannya..
Jika tidak..
beranikan juga dirimu untuk melihat dia dicintai orang lain..


♥ Jika kamu mencintai kerana dia pandai,itu bkn cinta...tetapi kagum..
♥ Jika kamu mencintai kerana dia cantik/hensem itu bkn cinta..tetapi nafsu..
♥ Jika kamu mencintai kerana takut dia sakit hati,itu bkn cinta..tetapi kasihan..
♥ Jika kamu mencintai kerana dia baik,itu bkn cinta..tetapi terpaksa...
♥ Jika kamu mencintai hanya kerana Allah.itulah cinta yang lahir dari hati..

♥ jangan BERMANJA pada yg tak HALAL
♥ jangan BERCERITA pada yg tak AMANAH
♥ jangan PAKSA pada yg tak SETIA
♥ jangan UNGKIT pada yg tak MENGHARGAI
♥ jangan BENCI pada yg tak MENGERTI 
♥ jangan BERHARAP pada yg tak SUDI
♥ jangan MEMAKSA pada yg tak CINTA
♥ jangan CINTA pada yg tak RELA ..

cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang..
 & bukan siapa dia sebelumnya.. 
Kisah silam tidak perlu diungkit lagi..
sekiranya kamu benar2 mencintainya setulus hati..




LAMARLAH seseorang perempuan itu untuk menjadikannya ISTERI, bukan KEKASIH.. 
TIDAK PERLU untuk berkenalan LEBIH lama, KHUATIR akan LAMA ''BERMAKSIAT''..
 Segerakanlah sesuatu yang baik..

MENIKAHI orang yang kita cintai adalah suatu KEMUNGKINAN..

MENCINTAI orang yang kita nikahi adalah sebuah KEWAJIPAN..






((( Renungan untuk kaum Adam)))



ALLAH Subhanahu'Wa Ta'ala berfirman;

''Dan para wanita mempunyai hak yang seimbang dengan kewajibannya menurut cara yang makruf.Akan tetapi para suami mempunyai satu tingkatan kelebihan daripada istrinya..
''[Al- Baqarah :228].

Dalam ayat lain ALLAH juga berfirman;
''Dan diantara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah DIA menciptakan untukmu istri-istri dari jenismu sendiri,supaya kamu cenderung dan merasa tentram kepadanya.Dan ALLAH menjadikan di antaramu rasa kasih dan sayang..
''[Al-Rum:21].

Sebagian orang menjadikan istrinya hanya sebagai tempat melampiaskan nafsu seksual saja..
Ia menjadikan kehidupannya dan kehidupan istrinya sempit dan tak berwarna..

Suami yang bahagia adalah yang mampu menjadikan istrinya sebagai teman..

Ayat yng mulia telah menegaskan konsep pertemanan antara suami istri dan mengungkapkanya dengan kata''AL-MAWADDAH''[ RASA KASIH dan SAYANG]..

Benar kiranya orang mengatakan ''sesungguhnya perkawinan yang tidak bisa memberikan kenikmatan selain kenikmatan seksual tidak layak di sebut sebagai pernikahan..
Perempuan bukanlah sekedar alat yang di miliki oleh seorang lelaki untuk bersenang-senang dan mendapat kenikmatan..
Semenjak prosesi peminangan,cinta telah bersemayam di atas singgasana hatinya..
Istri adalah teman yang senantiasa hidup bersamanya di sepanjang kehidupan..
Ia adalah partnernya dalam membentuk keturunan dan dalam merealisasikan kebahagian dalm rumah tangga..
Bagi seorang suami yg ingin membahagiakan istri,hendaknya ia tahu bahwa kebahagiaan akan mengalir melewati kenikmatan indra tubuh menuju penyatuan hati,perasaan saling mencintai,dan menyayangi..
Ia akan berusaha melindungi istrinya dengan penuh kelembutan,cinta dan kasih sayang agar mendapatkan rasa percaya diri dari sang istri..
Alangkah indahnya kehidupan yang menjadikan pasangannya sebagai teman sejati..







Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencuba.. 
Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa kesanggupan.. 
Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi..
 jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

Jika dia serius dengan kamu..
dia akan segera bergerak ke arah perkahwinan dan bukan ke arah kemaksiatan..

dan setialah..
Setia itu bukan pilihan tapi kewajipan pada yang memahami..

Jangan mempermainkan seseorang yang telah berbuat baik padamu..
kerana dia pasti pergi dan kamu yang akhirnya akan menyesal sendiri..


Kadangkala kita tidak menghargai orang yg mencintai kita sepenuh hati sehingga kita kehilangannya..

 pada saat itu..

tiada guna penyesalan kerana perginya tanpa berkata lagi..



(((hanya ini yang wanita mahukan..)))

->   ".....bakal suamiku, aku tidak meminta rumah yang besar, aku tidak meminta kereta yang gah, aku tidak meminta rantai emas berlian permata yang indah, aku tidak meminta wang yang banyak, dan aku tidak mendambakan kehidupan yang serba mewah, cukuplah dengan bersederhana, tetapi izinkan aku meminta sesuatu darimu, bimbinglah aku dalam mendapatkan syurga-Nya....."





Semoga bermamfaat...



salam ukhwah.. :)





mekaceh yup sudi bace..=)

..!!. pedih ny aty neyh..so sad..~~.. ..!!..

Views


urrmmm..~~.. ='(

Ya allah..
kuat an larh aty ku neyh..
aku rase cam lemah sgt2 pasz trime satu berite dari owg y aku terlalu syg..
memang ade terlintas untuk melupakannya slepas aku tau cerita dari dia tentang dia dan someone y aku penah mara sgt2 sbb gnggu aku dan dia walaupun aku tau,aku seolah2 merampas dia dari someone tuh..
aku dapat rase an apa y someone tuh rase after dia cerita kat aku..
aku serba salah sgt at someone tuh..
urrmmm..
slalu juga taim on9 aku tgk chat room dia on9 o x..
tapi xpnah plak dia on9..
cam da jarang..
pelik..
setahu aku on9 tuh obi dia..
urrmmm..
cam ner aku na minta maaf neyh..
na tgur depan2..
memang tak larh..
tapi..
satu hari nanti aku akan minta maaf juga at dia atas silap aku neyh..
cerita dari dia mengejutkan aku..
sampai aku terkelu n berderau..
rase cam nak nangis sgt2 sbab serbe salah..
after then that..
aku pat mcg dia cakap ade someone lain nak knal lebih rapat ngan dia..
status dowg cam ex-couple larh..pasz aku tau tuh..
aku terus terdiam..
rase cam na nangis..
tahan..
tahan..
dan tahan nangis sebab taim tuh lam dkp3 untuk dafta an dri untuk koko..
walaupum aku terlintas untuk lupakan dia sbab cerita dia tuh..
tapi..
bler aku dpat mcg sal someone lain na knal dia ngan lebih rapat neyh..
aku cam sedih sgt2..
ntah larh..
perasaan aku neyh..
nak lupakan tapi terlalu sayang sangat2 at dia..
rase cam xsanggup na kehilangan dia..
errmmm..
pasz dafta..
aku kua..
rase cam xmampu berdiri..
menggigil2 sejak after aku tau berite tuh..
then..
aku terus g umah dia untuk amek barang2 aku..
aku rase..
neyh larh kali terakhir aku jumpe dia..
aku nekad..
taim aku sampai at taman dia je..
aku stop at dpan umah owg lain..
umah jiran dia..
sbab..
aku xnak lagi jejak dpan umah dia..
pedih sgt hati neyh untuk jumpe ngan dia..
aku amek buku dan cek2 mane tau ade y tertinggal..
sbab aku xna lagi berurusan ngan dia..
then..
aku balik blik dan terus terbaring dan nangis..
aku lepaskan sume airmate aku taim tuh..
da puas nangis aku rase nak tidur..
tapi..
xpat tidur..
xtau kenape..
aku tutup mate jerk sambil terbaring..
aku tak mampu nak buke mate sbab takut airmate tuh kua lagi tanpe berhenti..
tapi..
kadang2 aku buke juge mate neyh sbab bosan asyik tutup mate je..
cam aku sangka kan..
airmate aku mengalir je tiap kali aku buke mate neyh..
rase cam letih sgt2 sampai xmampu na ckap dan xmampu nak berdiri..
y paling aku rase cam aku bodoh sgt2..
aku cam xpat kawal diri..
sampai solat aku melayang..
urrmmm..
aku kene kodok blik solat zohor dan asar neyh..
mesti!
errmmm..
kawan2  aku pasan aku berubah..
dari sowg y bising ke pendiam..
sume ingat aku marah dowg..
aku just senyum je pasz dengar andaian dowg tuh..
malas larh na cite at dowg..
mesti dowg da bosan asyik dgar masalah aku ngan laki neyh jerk..
so..
aku rase..
lebih baik aku pendam an jerk..
tapi aku cam xmampu..
sbab tuh larh aku tulis lam blog aku neyh untuk luah an perasaan..
urrmmm..
pasz tulis neyh..
rase cam da kuat sikit..
da magrib neyh..
na solat n kodok solat tadi..
arap2 larh aty neyh kuat untuk kenyataan y aku adapi..
selamat solat sume..
jgan jadi cam aku sampai tertinggal sbab perasaan je..
hheee..
ending 4 my story neyh..
rdha jerk larh..
bia larh ALLAH y tentukan ape y blaku pasz neyh antare aku nan dia..
mlas nak pk2 da..
ikut jerk larh flow y ditentukan..
setiap ape y blaku mesti ade hikmahnya..
aku tggu hikmah y bakal mendatang tuh..
n maybe aku mahu melupakannya..
insya-ALLAH..^_^

luahan aty saye..


mekaceh yup sudi bace..=)